Poprzedni
Następny

Popularny głośnik Audio Pro Addon T3+ w limitowej wersji kolorystycznej

Audio Pro, szwedzki producent głośników, zaprezentowało kolejny kolorowy głośnik – model T3+ w kolorze jasnożółtym, pozwalającym dostrzec światło dnia.

Kolory należą do optycznych zjawisk i mają większy wpływ na psychikę oraz samopoczucie człowieka, niż mogłoby się z pozoru wydawać. Kolory podświadomie wpływają na nasze emocje, z czego zdają sobie designerzy, wykorzystując tę wiedzę przy tworzeniu projektów i dobieraniu detali przyciągających nasz wzrok. Wiele czynników, takich jak kultura, wychowanie czy osobiste wartości, również może decydować o odbieraniu kolorów. Żółty często określany jest jako kolor szczęścia, który postrzega się jako ciepły, pozytywny i młodzieńcy.

Wprawdzie zbyt duże powierzchnie żółtego mogą okazać się męczące, to w odpowiedniej dawce żółta barwa może być odbierana jako orzeźwiająca i inspirująca. Przykładem tego jest głośnik. Mając właśnie to na uwadze, Audio Pro – szwedzki producent głośników – opracowało specjalną, limitowaną edycję cenionego głośnika Bluetooth, modelu T3+, właśnie w żółtym kolorze. Najnowsza wersja kolorystyczna określana jest mianem „Lemon”, bowiem kompaktowa konstrukcja niewątpliwie przypomina koszyk oblanych słońcem cytryn.

Jens Henriksen, CCO w Audio Pro wyjaśnił: "Celem było zaprojektowanie głośnika, który mógłby rozjaśnić sprzęt po ciemnym roku, silnie dotkniętym pandemią. I jaki kolor jest do tego lepszy niż jasny i pozytywny, jasnożółty?" Głośnik, który zdobył dużą popularność nawet w swoich standardowych barwach, ma akumulator i łączność Bluetooth, dzięki czemu może być używany np. w ogrodzie lub na pikniku. Wbudowana bateria zapewnia energię na 30 godzin pracy, dlatego też można długo cieszyć się zarówno muzyką, jak i słońcem na plaży.

"Sądzimy, że żółty głośnik będzie popularnym towarzyszem, którego podczas nadchodzącego lata będzie można zabrać na plażę, gdzie będzie świecił jak słońce", kontynuuje Jens Henriksen. "Jedyną chmurą na niebie może okazać się limitowana edycja. Dlatego zachęcamy klientów, którzy chcieliby zabrać żółty głośnik na plażę, aby już wczesną wiosną sięgnęli po ten cytrynowy rarytas".

"Mamy nadzieję, że ten żółty kolor może rozjaśnić dzień i być promieniem nadziei, że świat zmierza w stronę jaśniejszych czasów, zarówno pod względem pogody, jak i pandemii", podsumował z nadzieją Jens Henriksen.

Poprzedni
Powrót do aktualności
Następny

Polecane

Umów się na prezentację w salonie

W każdym z naszych salonów znajduje się sala odsłuchowa, w której w miłej atmosferze zaprezentujemy Ci brzmienie wybranego przez Ciebie sprzętu audio.

Umów się na spotkanie

Zobacz listę salonów

Umów

Top Hi-Fi & Video Design

Salony firmowe

Salony firmowe

Top Hi-Fi & Video Design: