W opinii czytelników magazynu „T3” na tytuł „Marka roku” 2015 zasłużyła Yamaha. Japoński producent pokonał w tej kategorii innych znanych i cenionych światowych producentów, m.in. Apple, Google i Microsoft. Istotny wpływ na zwycięstwo Yamahy miało wprowadzenie wielu wysoko ocenianych urządzeń oraz systemu MusicCast
Wraz z nadejściem każdego nowego roku redakcja magazynu „T3” daje czytelnikom możliwość podsumowania minionych 12 miesięcy i nagrodzenia najlepszych produktów. W Plebiscycie Magazynu T3 to właśnie czytelnicy oddając swoje głosy wskazują zwycięzców w każdej z kilkunastu zaproponowanych przez redakcję kategorii.
Jedną z wyjątkowych kategorii jest „Marka roku”, która w ocenie redaktorów magazynu „pokazuje sposób, w jaki odbierana jest marka przez konsumentów”. Zwycięstwo Yamahy w tej kategorii potwierdza mocną pozycję japońskiego producenta i jest ukoronowaniem pracy japońskich projektantów, zakończonej wprowadzeniem w 2015 r. wielu wysoko ocenianych produktów oraz rewolucyjnego, domowego systemu bezprzewodowej muzyki MusicCast.
Ciesząc się z tytułu przyznanego firmie Yamaha wszystkim użytkownikom sprzętu tego japońskiego producenta życzymy wielu przyjemnych emocji muzycznych związanych gwarantowanymi przez systemy audio-wideo Yamahy.
Komentarze