IsoAcoustics Aperta - podstawki akustyczne
Aperta to nowa linia stylowych i eleganckich izolujących podstawek akustycznych, która została stworzona z myślą o średniej wielkości kolumnach głośnikowych i profesjonalnych monitorach studyjnych.
Najważniejsze cechy:
- wykonane z aluminium,
- regulacja nachylenia,
- udźwig do 18 kg.
Zobacz też podstawkę Aperta 200.
Aperta, włoskie słowo oznaczające „otwarty”, odzwierciedla stylizowaną konstrukcję podstawek, tworzącą otwartą przestrzeń i dopełniającą jej otoczenie, a także przestrzenną otwartość dźwięku i oferowaną krystaliczną przejrzystość muzyki.
Artystycznie zaprojektowane podstawki Aperta podnoszą poprzeczkę i wyznaczają nowy standard w zakresie wybitnej izolacji akustycznej i jakości dźwięku. Tak jak w przypadku wszystkich wielokrotnie nagradzanych podstawek izolujących IsoAcoustics, Aperta gwarantuje estetyczną przyjemność i ekonomiczny sposób znaczącego zwiększenia klarowności brzmienia i przejrzystości średniej wielkości głośników, wykorzystując w tym celu opatentowaną „pływającą konstrukcję”, z której słynie IsoAcoustics.
Z wymiarami 155 × 190 × 7,5 mm podstawki Aperta pasują do średniej wielkości podstawkowych i wolnostojących kolumn głośnikowych o wadze do 18 kg.
Nowe podstawki IsoAcoustics Aperta wyposażone są w unikatową, zintegrowaną regulację pochylenia, co pozwala użytkownikowi znalezienie optymalnego kąta nachylenia. Precyzję regulacji gwarantują niewielkie znaczniki.
Recenzja:
Ed Marshall,
Wielokrotnie nagradzany inżynier dźwięku / producent
Ed Marshall jest jednym z najlepszych inżynierów dźwięku w Kanadzie i słynie z nagrań na żywo muzyki orkiestrowej, chóralnej i kameralnej.
„Różnica w jasności, głębi, wyznaczaniu basów i obrazie stereo jest naprawdę niesamowita. Natychmiastowa poprawa klarowności i perspektywy przy podstawkach IsoAcoustics była jak otwarcie okna.
To jak słuchanie nowych mistrzów. Moje nagrania Kitchener Waterloo Symphony w genialnie akustycznym Center-in-the-Square są teraz tak szczegółowe, a poczucie akustyki sali jest niesamowicie dobre. Możesz usłyszeć głębię pogłosu, a bas jest świetnie zdefiniowany. Obraz jest tak dokładny, że można praktycznie policzyć liczbę pulpitów skrzypiec.”