Regulamin obowiązujący do 24.12.2014

Zobacz Regulamin zakupów obowiązujący w sklepie www.tophifi.pl od dnia 25 grudnia 2014 roku.

Regulamin zakupów obowiązujący w sklepie www.tophifi.pl
do dnia 24 grudnia 2014 roku

I. Wstęp

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.tophifi.pl (zwanego dalej Sklepem) jest firma AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna z siedzibą przy ul. Gen. Władysława Andersa 12 w Warszawie, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000026488, REGON 011277747, NIP 5261039222.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady realizowania zakupów w Sklepie.
  3. Kupującym (zwanym dalej Klientem) może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.
  4. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Sklepem a Klientem.

II. Ceny oraz dostępność towaru

  1. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu podane są w polskich złotych, zawierają podatek VAT oraz Koszty Gospodarowania Odpadami. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
  2. Do cen produktów należy doliczyć ewentualne koszty ich dostawy pod wskazany przez Klienta adres. Nie doliczamy opłat, gdy Klient podczas składania zamówienia wybierze opcję „Odbiór osobisty” oraz wskaże jeden z salonów Top Hi-Fi & Video Design, w którym odbierze towar.
  3. Każde kupione w Sklepie urządzenie posiada gwarancję Polskiego dystrybutora lub producenta.
  4. Przy każdym produkcie widnieje następująca informacja dotycząca jego dostępności:

    (1) wysyłamy do 48 godzin,
    (2) prosimy o kontakt.

    W przypadku, gdy obok produktu umieszczona została informacja (2), prosimy o kontakt ze Sklepem drogą mailową ([email protected]) w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępności danego produktu.

III. Zamówienia

  1. Zamówienia można składać przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone po godzinie 17.00 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane przez nasz Sklep następnego dnia roboczego.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, dostępnego na stronie Sklepu. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza, Klient o powyższym zostanie poinformowany przez Sklep.
  3. Klient składając zamówienie podaje swój adres e-mail oraz adres korespondencyjny. Przyjęcie przez Sklep zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową.
  4. Zamówienie może zostać przez Klienta anulowane do czasu potwierdzenia przez Sklep jego przyjęcia, nie dłużej aniżeli w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia (w takiej sytuacji Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: [email protected]).
  5. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem.
  6. W przypadku złożenia zamówienia na towary o różnym czasie realizacji, Sklep wysyła przesyłkę do Klienta po skompletowaniu wszystkich zamówionych towarów, chyba że Klient zażąda wysyłki każdego zamówionego towaru oddzielnie (oddzielnie będą wówczas liczone koszty wysyłki każdego z towarów). W takiej sytuacji prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected].
  7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Decyzję o anulowaniu lub częściowej rezygnacji z określonych towarów należy przesłać na adres e-mail: [email protected].
  8. Do każdego zamówienia dołączona jest faktura VAT.
  9. Sposób oraz godziny dostarczenia przesyłki zależne są od firmy kurierskiej. Odbierając przesyłkę Klient powinien sprawdzić czy nie posiada ona uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostawcy i odmówienie przyjęcia towaru.
  10. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].

IV. Płatności/dostawa

  1. Za zamówione w Sklepie produkty można zapłacić w jeden z poniższych sposobów:

    (1) gotówką przy odbiorze towaru w jednym z salonów Top Hi-Fi & Video Design; dane kontaktowe salonów Top Hi-Fi & Video Design znajdują się w zakładce SALONY SPRZEDAŻY”;
    (2) gotówką za pobraniem (doliczana jest opłata za wybór kosztu płatności w wysokości 5 zł);
    (3) przelewem bankowym na konto; numer konta podany będzie w mailu wysłanym razem z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
    (4) przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim) – płatności online obsługiwane przez firmę eCard S.A.

    ePrzelewy realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym wybiera jako formę płatności jeden z powyższych sposobów płatności online i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca do strony internetowe sklepu.

    ePrzelewy:

    • Płacę z inteligo (inteligo)
    • mTransfer (mBank)
    • MultiTransfer (MultiBank)
    • Płać z Nordea (Nordea)
    • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
    • Przelew z BPH (Bank BPH)
    • Płacę z iPKO (PKO BP)
    • Pekao24Przelew (Bank Pekao)
    • Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
    • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
    • MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
    • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
    • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
    • Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
    • Płać z ING  (ING Bank Śląski)
    • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Eurobank  płatność online (Euro Bank S.A.)
    • db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
    • Alior Sync
    • Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.)
    • Płacę z IKO
    • Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.)
    • Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.)
    • PeoPay (Bank Pekao S.A.)

    (5) kartą płatniczą – płatności online obsługiwane przez firmę eCard S.A.

    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro
  2. Klient ma możliwość kupienia towaru na raty. Szczegółowe informacje dotyczące zakupów ratalnych znajdują się w zakładce „RATY”
  3. Wysokości opłat za dostawę wyszczególnione zostały w zakładce „DOSTAWA”

V. Zwroty i Reklamacje

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).:

  1. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru.
  2. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na adres:

    Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe
    ul. Szkolna 45, 05-270 Marki k/Warszawy

    wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu.
    (Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki).

    Zarówno odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, jak i zwrot zakupionego towaru, o którym mowa w ust. 2 powyżej możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar znajduje się w stanie nienaruszonym.

  3. W przypadku zwrotu towaru, Sklep wystawi i prześle do Klienta do podpisu na wskazany przez niego adres fakturę VAT korygującą. Podpisaną fakturę VAT korygującą prosimy o przesłanie na adres: Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe; ul. Szkolna 45; 05-270 Marki k/Warszawy
  4. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na konto bankowe, z którego Sklep otrzymał wpłatę lub przelewem na konto bankowe/przekazem pocztowym na numer konta/adres wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
  5. Sklep ponosi odpowiedzialność w przypadku niezgodności towaru z umową (zamówieniem), z tytułu rękojmi lub gwarancji.
  6. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu na adres Klienta, wskazany w formularzu reklamacyjnym. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy. Sklep zwróci Klientowi pieniądze przelewem na konto bankowe/przekazem pocztowym na numer konta/adres korespondencyjny wskazany przez Klienta w formularzu reklamacyjnym. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta. W takiej sytuacji Sklep wystawi i prześle do Klienta do podpisu na wskazany przez niego adres fakturę VAT korygującą.

    Podpisaną fakturę VAT korygującą prosimy o przesłanie na adres:
    Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe
    ul. Szkolna 45, 05-270 Marki k/Warszawy

VI. Program „Zaufane Opinie” w Ceneo

  1. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Grupęa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000268796, NIP: 527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.
  2. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 1.

VII. Postanowienia końcowe

  1. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulamin i go zaakceptować.
  2. Wszystkie urządzenia zakupione w Sklepie są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnej dystrybucji. Szczegółowe warunki gwarancyjne są przedstawione na karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego nabywanego urządzenia.
  3. W ofercie Sklepu znajdują się również produkty pochodzące z ekspozycji i jako takie mogą nosić niewielkie ślady użytkowania. Przy każdym produkcie ekspozycyjnym znajduje się informacja na ten temat.
  4. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli taka zgoda zostanie wyrażona, Sklep może wysyłać Klientowi informacje handlowe, w rozumieniu "Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną".
  5. Po dokonaniu rejestracji w Sklepie dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm.) i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Dane osobowe Klienta przetwarzane są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  6. Wszelkie dane osobowe Klientów są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Nie będą one udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych na konta Klienta bez jego wyraźnej zgody. Podanie danych osobowych w Sklepie ma charakter dobrowolny. Klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.
  7. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.

UWAGA: Wysokość raty jest liczona w zależności od produktu albo od ceny promocyjnej – internetowej albo od ceny detalicznej brutto. W przypadku niektórych urządzeń, jest możliwość zakupu danego produktu w systemie ratalnym tylko i wyłącznie gdy raty liczone są od ceny detalicznej brutto (ceny regularnej) podanej pod ceną promocyjną obowiązującą w sklepie internetowym. Cena promocyjna – internetowa dla tego typu produktów obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku zakupu za gotówkę, kartą kredytową lub przelewem.