Regulamin obowiązujący do 24.12.2014
Zobacz Regulamin zakupów obowiązujący w sklepie www.tophifi.pl od dnia 25 grudnia 2014 roku.
Regulamin zakupów obowiązujący w sklepie www.tophifi.pl
do dnia 24 grudnia 2014 roku
I. Wstęp
- Właścicielem sklepu internetowego www.tophifi.pl (zwanego dalej Sklepem) jest firma AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna z siedzibą przy ul. Gen. Władysława Andersa 12 w Warszawie, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000026488, REGON 011277747, NIP 5261039222.
- Niniejszy regulamin określa zasady realizowania zakupów w Sklepie.
- Kupującym (zwanym dalej Klientem) może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.
- Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Sklepem a Klientem.
II. Ceny oraz dostępność towaru
- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu podane są w polskich złotych, zawierają podatek VAT oraz Koszty Gospodarowania Odpadami. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- Do cen produktów należy doliczyć ewentualne koszty ich dostawy pod wskazany przez Klienta adres. Nie doliczamy opłat, gdy Klient podczas składania zamówienia wybierze opcję „Odbiór osobisty” oraz wskaże jeden z salonów Top Hi-Fi & Video Design, w którym odbierze towar.
- Każde kupione w Sklepie urządzenie posiada gwarancję Polskiego dystrybutora lub producenta.
- Przy każdym produkcie widnieje następująca informacja dotycząca jego dostępności:
(1) wysyłamy do 48 godzin,
(2) prosimy o kontakt.W przypadku, gdy obok produktu umieszczona została informacja (2), prosimy o kontakt ze Sklepem drogą mailową ([email protected]) w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępności danego produktu.
III. Zamówienia
- Zamówienia można składać przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone po godzinie 17.00 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane przez nasz Sklep następnego dnia roboczego.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, dostępnego na stronie Sklepu. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza, Klient o powyższym zostanie poinformowany przez Sklep.
- Klient składając zamówienie podaje swój adres e-mail oraz adres korespondencyjny. Przyjęcie przez Sklep zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową.
- Zamówienie może zostać przez Klienta anulowane do czasu potwierdzenia przez Sklep jego przyjęcia, nie dłużej aniżeli w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia (w takiej sytuacji Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: [email protected]).
- Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem.
- W przypadku złożenia zamówienia na towary o różnym czasie realizacji, Sklep wysyła przesyłkę do Klienta po skompletowaniu wszystkich zamówionych towarów, chyba że Klient zażąda wysyłki każdego zamówionego towaru oddzielnie (oddzielnie będą wówczas liczone koszty wysyłki każdego z towarów). W takiej sytuacji prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected].
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Decyzję o anulowaniu lub częściowej rezygnacji z określonych towarów należy przesłać na adres e-mail: [email protected].
- Do każdego zamówienia dołączona jest faktura VAT.
- Sposób oraz godziny dostarczenia przesyłki zależne są od firmy kurierskiej. Odbierając przesyłkę Klient powinien sprawdzić czy nie posiada ona uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostawcy i odmówienie przyjęcia towaru.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].
IV. Płatności/dostawa
- Za zamówione w Sklepie produkty można zapłacić w jeden z poniższych sposobów:
(1) gotówką przy odbiorze towaru w jednym z salonów Top Hi-Fi & Video Design; dane kontaktowe salonów Top Hi-Fi & Video Design znajdują się w zakładce „SALONY SPRZEDAŻY”;
(2) gotówką za pobraniem (doliczana jest opłata za wybór kosztu płatności w wysokości 5 zł);
(3) przelewem bankowym na konto; numer konta podany będzie w mailu wysłanym razem z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
(4) przelewem elektronicznym (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim) – płatności online obsługiwane przez firmę eCard S.A.ePrzelewy realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym wybiera jako formę płatności jeden z powyższych sposobów płatności online i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca do strony internetowe sklepu.
ePrzelewy:
- Płacę z inteligo (inteligo)
- mTransfer (mBank)
- MultiTransfer (MultiBank)
- Płać z Nordea (Nordea)
- Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
- Przelew z BPH (Bank BPH)
- Płacę z iPKO (PKO BP)
- Pekao24Przelew (Bank Pekao)
- Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
- PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
- MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
- Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
- Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
- Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
- Płać z ING (ING Bank Śląski)
- Credit Agricole Bank Polska S.A.
- Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
- db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
- Alior Sync
- Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.)
- Płacę z IKO
- Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.)
- Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.)
- PeoPay (Bank Pekao S.A.)
(5) kartą płatniczą – płatności online obsługiwane przez firmę eCard S.A.
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Klient ma możliwość kupienia towaru na raty. Szczegółowe informacje dotyczące zakupów ratalnych znajdują się w zakładce „RATY”
- Wysokości opłat za dostawę wyszczególnione zostały w zakładce „DOSTAWA”
V. Zwroty i Reklamacje
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).:
- Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru.
- W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na adres:
Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe
ul. Szkolna 45, 05-270 Marki k/Warszawywraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu.
(Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki).
Zarówno odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, jak i zwrot zakupionego towaru, o którym mowa w ust. 2 powyżej możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar znajduje się w stanie nienaruszonym. - W przypadku zwrotu towaru, Sklep wystawi i prześle do Klienta do podpisu na wskazany przez niego adres fakturę VAT korygującą. Podpisaną fakturę VAT korygującą prosimy o przesłanie na adres: Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe; ul. Szkolna 45; 05-270 Marki k/Warszawy
- Zwrot pieniędzy następuje przelewem na konto bankowe, z którego Sklep otrzymał wpłatę lub przelewem na konto bankowe/przekazem pocztowym na numer konta/adres wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
- Sklep ponosi odpowiedzialność w przypadku niezgodności towaru z umową (zamówieniem), z tytułu rękojmi lub gwarancji.
- W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu na adres Klienta, wskazany w formularzu reklamacyjnym. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy. Sklep zwróci Klientowi pieniądze przelewem na konto bankowe/przekazem pocztowym na numer konta/adres korespondencyjny wskazany przez Klienta w formularzu reklamacyjnym. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta. W takiej sytuacji Sklep wystawi i prześle do Klienta do podpisu na wskazany przez niego adres fakturę VAT korygującą.
Podpisaną fakturę VAT korygującą prosimy o przesłanie na adres:
Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe
ul. Szkolna 45, 05-270 Marki k/Warszawy
VI. Program „Zaufane Opinie” w Ceneo
- Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Grupęa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000268796, NIP: 527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.
- Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 1.
VII. Postanowienia końcowe
- Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulamin i go zaakceptować.
- Wszystkie urządzenia zakupione w Sklepie są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnej dystrybucji. Szczegółowe warunki gwarancyjne są przedstawione na karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego nabywanego urządzenia.
- W ofercie Sklepu znajdują się również produkty pochodzące z ekspozycji i jako takie mogą nosić niewielkie ślady użytkowania. Przy każdym produkcie ekspozycyjnym znajduje się informacja na ten temat.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli taka zgoda zostanie wyrażona, Sklep może wysyłać Klientowi informacje handlowe, w rozumieniu "Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną".
- Po dokonaniu rejestracji w Sklepie dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm.) i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Dane osobowe Klienta przetwarzane są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Wszelkie dane osobowe Klientów są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Nie będą one udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych na konta Klienta bez jego wyraźnej zgody. Podanie danych osobowych w Sklepie ma charakter dobrowolny. Klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.
UWAGA: Wysokość raty jest liczona w zależności od produktu albo od ceny promocyjnej – internetowej albo od ceny detalicznej brutto. W przypadku niektórych urządzeń, jest możliwość zakupu danego produktu w systemie ratalnym tylko i wyłącznie gdy raty liczone są od ceny detalicznej brutto (ceny regularnej) podanej pod ceną promocyjną obowiązującą w sklepie internetowym. Cena promocyjna – internetowa dla tego typu produktów obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku zakupu za gotówkę, kartą kredytową lub przelewem.